
La Festa de la Nora és un concert didàctic que presenta la música de la Big Band de Granollers als més menuts. Un concert en directe amb 14 intèrprets que ens oferiran jazz barrejat amb altres influències com la música llatina, àrab, la klezmer o el hip-hop.
–> Descobrirem les músiques del món amb la Nora i aprendrem els valors que potencien la multiculturalitat i la diversitat.
Direcció i música original: M. Ventura / Direcció escènica: M. Otín / Intèrprets: M. Sort (saxo), J. Mas (saxo), C. Miralta (saxo), J. Badrenas (saxo), A. Cruz (trompeta), T. Cuesta (trompeta), D. Parras (trombó), D. Garcia (trombó), M. Ventura (piano), X. Fort (guitarra), Ll. Ribalta (bateria) i L. Molins (ball i veu solista)
Subscriu-te al butlletí!
Vols estar al dia de totes les nostres novetats?
Institucions:
Amb el suport de:
Amb el finançament de:
Col·laboradors:
c/ Neopàtria, 54
08030 Barcelona
info@sat-teatre.cat | 933457930
Fes efectiva la reserva per venir a veure un espectacle amb la teva classe o escola seguint els passos següents:
1. CONTACTE
Per sol·licitar l’espectacle que t’interessa envia un correu electrònic a montse@sat-teatre.cat o bé truca al telèfon 93 345 79 30.
2. CONFIRMACIÓ
Quan el teatre et confirmi la data, envia la butlleta de sol·licitud per correu electrònic a: montse@sat-teatre.cat
3. RESERVA
Per fer efectiva la reserva, ingressa 2€ per cada alumne a l’IBAN ES06 0081 1972 1600 0113 6816 (Banc Sabadell), fent constar l’escola i l’espectacle escollit.
La quantitat restant s’abonarà el mateix dia de la funció:
– Al teatre en metàl·lic o amb un taló bancari
– Per transferència bancària
La reserva d'aquests espectacles i la sol·licitud dels seus dossiers pedagògics s'ha de tramitar a través del telèfon 619755810 o per correu electrònic: teatreiliteratura@teatredeponent.com
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per al correcte funcionament del lloc web, i si ens dona el seu consentiment, també farem servir cookies per recopilar dades de les seves visites per obtenir estadístiques agregades per millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències a partir dels seus hàbits de navegació. Més informació